Native advertising gir våre annonsører mulighet til å sette sitt innhold høyt oppe blant de redaksjonelle sakene. Native Advertising-annonser får en visuell profil som passer inn med det redaksjonelle innholdet, men selvfølgelig merket som annonse for å unngå forveksling med redaksjonelle artikler.
Annonsen ligger minimum to dager på toppnivået, før den følger vanlig redaksjonell flyt.
Brand Story vil gi dere en dedikert plass på forsiden hos TU.no eller Digi.no, og et eget område der dere kan publisere artikler. Konseptet gir selskaper en mulighet til å få ut egenprodusert innhold til våre lesere, gjennom en modul som ligger på vår forside. Brand Story har et begrenset varelager slik at vi er sikre på at deres merkevare blir eksponert for minimum 10% av våre lesere.
Facebook Branded Content er et publisisteksklusivt verktøy som sørger for ytterligere spredning av ditt innhold på sosiale medier. Vi i TUM Studio vil sørge for at annonsen går som den skal. Facebook Branded Content gir annonsen økt synlighet, varighet og kontroll. I tillegg til å bruke spissede publikum, vil vi også teste forskjellige typer variabler for å sørge for at du får mest verdi for pengene.
Du velger selv hvor mye du ønsker å bruke i spending.
Er du klar for å ta et nytt steg inn i innholdsmarkedsføring?
Fyll ut skjemaet for en uforpliktende prat, så tar vi kontakt med deg snarest.